Меню
company logo
ХНЕУ ім. С. Кузнеця

МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТ «МЕТОДИ РОЗПОДІЛЕНОЇ РОЗРОБКИ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР» ТА 3D QUEST КОМП’ЮТЕРНА ГРА «THE GALLERY»

Керівник проекту – Oleksiy Yevsyeyev

Сайт проєктуhttps://bit.ly/3r8r3Qw

Робота над проектом «Методи розподіленої розробки комп’ютерних ігор» базується на комплексному системному підході, та включає до свого складу паралельну роботу у декількох взаємодоповнюючих галузях.

Науково-дослідна складова – розробка інтерактивного освітнього простору, що дозволить керувати розподіленою розробкою цифрових продуктів;

Освітньо-педагогічна складова  – інтеграція студентів у навчальний процес розробки комп’ютерних ігор у розподіленому гібридному форматі та відповідні заходи мобільності;

Апробація та практична реалізація – використання запропонованих вище науково-дослідних та педагогічних підходів до безпосереднього навчання студентів та розробки комп’ютерних ігор у розподіленому гібридному форматі.

2023-2024 роки

Спільні робочі процеси в розробці розподілених ігор.

Міжнародний проект.

Партнери та наукові керівники:

  • проф. д-р Йохен Коубек, відділ медіадосліджень. Університет Байройта, Німеччина
  • Олексій Євсєєв, доцент кафедри комп’ютерних систем і технологій Харківського національного економічного університету імені С. Кузнеця, Україна

Грант надано BAYHOST – Баварським академічним центром Центральної, Східної та Південно-Східної Європи

Номер зареєстрованого проекту BAYHOST – MobFA2023/4

=============================
2022-2023 роки

Методи розподіленої розробки комп’ютерних ігор.

Міжнародний проект.

Партнери та наукові керівники:

  • проф. д-р Йохен Коубек, відділ медіадосліджень. Університет Байройта, Німеччина
  • Олексій Євсєєв, доцент кафедри комп’ютерних систем і технологій Харківського національного економічного університету імені С. Кузнеця, Україна

Грант надано BAYHOST – Баварським академічним центром Центральної, Східної та Південно-Східної Європи

Зареєстрований номер проекту BAYHOST – MB-2022-1-14

Але, самим цікавим авторським результатом реалізації цього проекту є розроблена студентами комп’ютерна гра «The Gallery».

Від ХНЕУ ім. С. Кузнеця участь у проекті та розробці комп’ютерної гри взяли студенти спеціальності 186 «Видавництво та поліграфія»:

  • Величко Валерія (концептуальне проектування персонажів та розробка артбука),
  • Кухарчук Тимур (проектування елементів оточення та розробка відповідного графічного альбому),
  • Миснік Вячеслав (розробка 3D моделей персонажів),
  • Трухляк Арина (розробка анімації поведінки персонажів).

Перед студентами стояли достатньо складні завдання:

  • Сформулювати основну ідею комп’ютерної гри, визначитися з жанром, стилем, механікою;
  • Розробити Art Style Guide та GDD до комп’ютерної гри;
  • Спроектувати сценарій та схему ігрового процесу;
  • Виконати концептуальне проектування персонажів та елементів оточення комп’ютерної гри The Gallery;
  • Розробити оптимізовані 3D моделі персонажів у програмі Zbrush, підготовити їх до анімації та інтеграції до движку Unity;
  • Розробити поведінку анімації персонажів комп’ютерної гри різними способами з використанням різних програмних засобів, таких як Blender, Mixamo, Rokoko;
  • Розробити арт-буки для просування комп’ютерної гри The Gallery.