Керівник проекту – Oleksiy Yevsyeyev
Сайт проєкту – https://bit.ly/3r8r3Qw
Робота над проектом «Методи розподіленої розробки комп’ютерних ігор» базується на комплексному системному підході, та включає до свого складу паралельну роботу у декількох взаємодоповнюючих галузях.
Науково-дослідна складова – розробка інтерактивного освітнього простору, що дозволить керувати розподіленою розробкою цифрових продуктів;
Освітньо-педагогічна складова – інтеграція студентів у навчальний процес розробки комп’ютерних ігор у розподіленому гібридному форматі та відповідні заходи мобільності;
Апробація та практична реалізація – використання запропонованих вище науково-дослідних та педагогічних підходів до безпосереднього навчання студентів та розробки комп’ютерних ігор у розподіленому гібридному форматі.
2023-2024 роки
Спільні робочі процеси в розробці розподілених ігор.
Міжнародний проект.
Партнери та наукові керівники:
- проф. д-р Йохен Коубек, відділ медіадосліджень. Університет Байройта, Німеччина
- Олексій Євсєєв, доцент кафедри комп’ютерних систем і технологій Харківського національного економічного університету імені С. Кузнеця, Україна
Грант надано BAYHOST – Баварським академічним центром Центральної, Східної та Південно-Східної Європи
Номер зареєстрованого проекту BAYHOST – MobFA2023/4
=============================
2022-2023 роки
Методи розподіленої розробки комп’ютерних ігор.
Міжнародний проект.
Партнери та наукові керівники:
- проф. д-р Йохен Коубек, відділ медіадосліджень. Університет Байройта, Німеччина
- Олексій Євсєєв, доцент кафедри комп’ютерних систем і технологій Харківського національного економічного університету імені С. Кузнеця, Україна
Грант надано BAYHOST – Баварським академічним центром Центральної, Східної та Південно-Східної Європи
Зареєстрований номер проекту BAYHOST – MB-2022-1-14
Але, самим цікавим авторським результатом реалізації цього проекту є розроблена студентами комп’ютерна гра «The Gallery».
Від ХНЕУ ім. С. Кузнеця участь у проекті та розробці комп’ютерної гри взяли студенти спеціальності 186 «Видавництво та поліграфія»:
- Величко Валерія (концептуальне проектування персонажів та розробка артбука),
- Кухарчук Тимур (проектування елементів оточення та розробка відповідного графічного альбому),
- Миснік Вячеслав (розробка 3D моделей персонажів),
- Трухляк Арина (розробка анімації поведінки персонажів).
Перед студентами стояли достатньо складні завдання:
- Сформулювати основну ідею комп’ютерної гри, визначитися з жанром, стилем, механікою;
- Розробити Art Style Guide та GDD до комп’ютерної гри;
- Спроектувати сценарій та схему ігрового процесу;
- Виконати концептуальне проектування персонажів та елементів оточення комп’ютерної гри The Gallery;
- Розробити оптимізовані 3D моделі персонажів у програмі Zbrush, підготовити їх до анімації та інтеграції до движку Unity;
- Розробити поведінку анімації персонажів комп’ютерної гри різними способами з використанням різних програмних засобів, таких як Blender, Mixamo, Rokoko;
- Розробити арт-буки для просування комп’ютерної гри The Gallery.