ТИП ПРОЕКТУ: ERASMUS-EDU-2022-CBHE-STRAND-2
СТРОКИ ВИКОНАННЯ: 2023 – 2026
Сайт проєкту: https://afid.knute.edu.ua/
ПАРТНЕРИ З ЄС:
-
Королівський технологічний інститут (KTH Royal Institute of Technology, Стокгольм, Швеція) – координатор проекту
-
Лісабонський університет (University of Lisbon, Лісабон, Португалія)
-
Університет Алькали (Alcalá University, Алькала де Енарес, Мадрид, Іспанія)
ПАРТНЕРИ З УКРАЇНИ:
-
Державний торговельно-економічний університет (Київ) – національний координатор
-
Національний університет «Львівська політехніка» (Львів)
-
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця (Харків)
-
Національний технічний університет «Дніпровська політехніка» (Дніпро)
-
Громадська організація «Громадська синергія»
РЕЗЮМЕ
Проєкт ERASMUS+ AFID “Providing of Academic Freedom and Inclusion through Digitalization”, партнером якого є Національний технічний університет «Дніпровська Політехніка», відібраний на фінансування за Програмою Європейського Союзу Еразмус+ задля розбудови потенціалу у сфері вищої освіти. Мета проєкту AFID полягає в зміцненні свободи та включеності в академічному середовищі для студентів та викладачів. Це досягається шляхом створення та використання мультиінституційного віртуального кампусу, який буде доступний для різних категорій користувачів. Для досягнення своєї мети проєкт планує співпрацювати з досвідченими партнерами з Швеції, Португалії та Іспанії, а також з українськими партнерами. Вони спільно створять кампус, розроблять міжуніверситетські угоди та внутрішні політики організації. Також вони забезпечать високу якість цифрової освіти, запровадять інклюзивні онлайн-курси та впровадять пілотний проект інклюзивного цифрового навчання у сфері підприємництва, яка є найбільш затребуваною сферою компетентностей в Україні. Проєкт ERASMUS+ AFID “Providing of Academic Freedom and Inclusion through Digitalization”, партнером якого є Національний технічний університет «Дніпровська Політехніка», відібраний на фінансування за Програмою Європейського Союзу Еразмус+ задля розбудови потенціалу у сфері вищої освіти.
МЕТА ПРОЄКТУ
Посилити академічну свободу та залученість студентів і викладачів шляхом створення та використання мультиінституційного інклюзивного віртуального кампусу (MIIVC), доступного для різних типів користувачів і орієнтованого на широкий міжнародний вибір цифрових освітніх курсів.Посилити академічну свободу та залученість студентів і викладачів шляхом створення та використання мультиінституційного інклюзивного віртуального кампусу (MIIVC), доступного для різних типів користувачів і орієнтованого на широкий міжнародний вибір цифрових освітніх курсів.
ЦІЛІ ПРОЄКТУ
- Укладення та впровадження міжвузівських угод про інклюзивну цифрову освіту через мультиінституційний інклюзивний віртуальний кампус (МІІВК).
- Розробка внутрішніх політик щодо організації, надання та забезпечення якості цифрової освіти через МІІВК.
- Коаптація освітніх цифрових систем учасників, розробка та впровадження МІІВК.
- Розвиток навичок персоналу та студентів для збагачення та використання МІІВК для забезпечення та проведення інклюзивного цифрового навчання.
- Забезпечення інклюзивного цифрового навчання як факультативної складової освітніх програм ЗВО.
- Сприяння міжнародній співпраці між ЗВО.
- Укладення та впровадження міжвузівських угод про інклюзивну цифрову освіту через мультиінституційний інклюзивний віртуальний кампус (МІІВК).