Меню
company logo
ХНЕУ ім. С. Кузнеця

Цифровий університет – Відкрита Українська Ініціатива

Програма: Еразмус+ КА2 Розвиток потенціалу вищої освіти

Напрям 3: Структурні проєкти на підтримку реформ

Коордінатор від ХНЕУ ім. С. Кузнеця: Золотарьова Ірина Олександрівна, професор кафедри інформаційних систем

Тривалисть проєкту: 2023 – 2027 рр.

Координатор: Київський Національний Університет Імені І Тараса Шевченка, Україна

Бюджет проєкту: 5 000 000 євро

Cума гранту для ХНЕУ ім. С. Кузнеця: 293642,00 євро

Мета проекту: створення високоефективної цифрової освітньої екосистеми в Україні для забезпечення безперервної, якісної, інклюзивної та прозорої освіти, незалежно від місцезнаходження студента, з використанням існуючих цифрових інновацій у сфері освіти та зрозумілої парадигми залучення майбутніх інновацій.

Цілі проекту:
  • створення DigiCentres та запуск DigiPlatform;
  • розробка концепції цифрової освітньої екосистеми та розробка окремих пропозицій щодо вдосконалення законодавства України;
  • DigiUni як пілотний організаційний механізм об’єднання розвитку вищих навчальних закладів та створення Статуту DigiUni;
  • розробка навчальних програм для різних категорій персоналу ЗВО України;
  • розробка та проведення онлайн-тренінгів для адміністративних співробітників ЗВО України;
  • розміщення лабораторій DigiPlatform, розробка системи тестування, налаштування AI DigiPlatform;
  • розробка плану впровадження Pilot DigiUni; – реалізація програми внутрішньоукраїнської віртуальної мобільності;
  • розробка веб-порталу DigiUni та створення міжнародної мережі DigiUni.
Основні завдання ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Робочий пакет 1. Управління та координація (УіК)
  • Вивчити, внести пропозиції та/або зауваження та затвердити стратегію управління проєктом, включаючи управлінську структуру та ключові принципи співпраці, прозорості, підзвітності, відповідальності та точності як основи для організації управлінського циклу; збалансований синергетичний підбір команди та ефективну командну роботу; планування та звітність; ефективне спілкування; прийняття рішень; вирішення конфліктів; мінімізацію ризиків.
  • Вивчити, навчитися використовувати та застосовувати інструментарій DigiUni з УіК. Брати участь у формуванні графіків проєктних заходів.
  • Брати участь у всіх запланованих управлінських заходах.
  • Здійснювати інституційне фінансове управління проєктом.
  • Затвердити та підписати Партнерську угоду.
  • Брати участь в моніторингу та оцінці проєкту та надавати всі необхідні для цього матеріали.
  • Брати участь у підготовці звітів про хід і фінал проєкту.
  • Готувати внутрішню звітність у формі звіту про стан справ та представляти її на зборах керівництва.
Робочий пакет 2. Цифрова освітня екосистема (ЦОЕ)
  • Брати активну участь у виконанні кожного окремого завдання під наглядом керівників робочих пакетів, забезпечувати виконання всіх інституційних підзавдань.
  • Запустити Цифровий центр (DigiCentre) в університеті зі встановленим програмним забезпеченням та налаштованим обладнанням, зокрема, забезпечення доступу до цифрового контенту для осіб з обмеженими освітніми можливостями.
  • Підписати Статут Open DigiUni-Ukraine.
Робочий пакет 3. Навчання для інструкторів та розробників контенту (ІдРК)
  • Брати активну участь у виконанні кожного окремого завдання РП під наглядом керівників РП, забезпечувати виконання усіх інституційних підзавдань.
  • Відібрати 1-шу групу з 4 співробітників, включаючи адміністративний персонал (2 представники) і персонал із забезпечення якості контенту (2 представники). Відібрана група має взяти участь у 3 онлайн-тренінгах.
  • Відібрати 2-гу групу з 70 співробітників, включаючи викладачів, адміністративний і технічний персонал. Провести внутрішні тренінги для 2-ої групи силами вже підготовленої 1-ої групи.
Робочий пакет 4. Розробка контенту для Цифрової платформи (DigiPlatform) (РК)
  • Брати активну участь у виконанні кожного окремого завдання РП під наглядом керівників РП, забезпечити виконання усіх інституційних підзавдань.
  • Створити повний перелік цифрових курсів та інших цифрових матеріалів, які вже доступні в Університеті, з посиланнями на їх розташування у власних цифрових середовищах, опублікувати цей перелік на Цифровій платформі (DigiPlatform). • Розмістити існуючі інституційні курси на Цифровій платформі (DigiPlatform), де це можливо.
  • Розробити 7-8 цифрових курсів.
  • Розробити 2-3 цифрові курси з використанням віртуальної та/або доповненої реальності та/або віртуальних/віддалених лабораторій.
  • Розробити 2-3 окремих освітніх компоненти у формі MOOC.
  • Розробити 3-4 модулі з мікрокваліфікацій.
Робочий пакет 5. Пілотне впровадження DigiUni (Пв)
  • Очолити виконання РП та кожного окремого завдання.
  • Сприяти впровадженню плану пілотного проєкту.
  • Організувати та навчити понад 500 студентів на різних курсах.
  • Контроль організації та навчання додатково понад 4500 студентів за різними курсами на базі партнерів ЗВО України.
  • Організувати та навчити понад 100 представників інших цільових груп за допомогою Цифрової платформи (DigiPlatform), у тому числі:
    • Щонайменше 5 старшокласників;
    • Щонайменше 5 здобувачів професійно-технічної освіти на рівні молодшого бакалавра;
    • Щонайменше 5 представників дорослого населення;
    • Щонайменше 1 особа з обмеженими освітніми можливостями.
  • Контроль організації та навчання понад 900 представників інших цільових груп (на базі партнерів ЗВО України) за допомогою DigiPlatform.
  • Взяти участь мінімум у 2 академічних мобільностях (віртуальна мобільність) за допомогою DigiPlatform в рамках українських вищих навчальних закладів-партнерів.
  • Запровадити академічну мобільність (віртуальну мобільність) за допомогою DigiPlatform між українськими вищими навчальними закладами-партнерами (щонайменше 20 кейсів).
  • Створити пілотний звіт про впровадження проєкту (в своєму закладі), зокрема, щодо навчання студентів та інших цільових груп.
  • Контролювати створення пілотних звітів про виконання завдань проєкту іншими партнерами ЗВО України.
Робочий пакет 6. Контроль та моніторинг якості (КМЯ)
  • Підтримка BE17 – Кельнський університет та BE06 – УКУ у виконанні кожного окремого завдання РП, забезпечення виконання всіх інституційних підзавдань.
  • Брати участь у роботі групи з контролю якості.
  • Залучити 2 зовнішніх експертів через механізми субпідряду. 1-й – для перевірки якості випадково вибраного контенту DigiPlatform після першого етапу розробки контенту, 2-й раз – для перевірки якості випадково вибраного контенту DigiPlatform в кінці життєвого циклу проєкту, але не пізніше ніж за 3 місяці до дати завершення проєкту (досвід для 1-го експерта: з цифровізації освіти та реалізації проєктів Erasmus, відповідав у минулих проєктах Erasmus за контроль якості проєктів, у віртуальних та віддалених лабораторіях, за національністю не українець, але з мінімальним розумінням української мови; для 2-го експерта: досвід у цифровізації освіти та реалізації проєктів Erasmus, відповідав у минулих проєктах Erasmus за контроль якості розроблених цифрових курсів, за національністю не українець, але з мінімальним розумінням української мови). • Сприяти розробці плану контролю та моніторингу якості. • Сприяти розробці стратегії комплексної зовнішньої та внутрішньої, підсумкової та формувальної оцінки процесу та результатів проєкту студентами, інструкторами та експертами.
  • Сприяти розробці інструментів для зовнішнього та внутрішнього оцінювання.
  • Сприяти розробці графіка оцінювання та організації заходів з оцінювання.
Робочий пакет 7. Пощирення результатів та забезпечення відповідності принципам сталого розвитку (ПоСт)
  • Брати активну участь у виконанні кожного окремого завдання РП під наглядом керівників завдань та РП, забезпечувати виконання усіх інституційних підзавдань.
  • Презентувати проєкт та розміщувати його новини на всіх доступних електронних ресурсах університету, підрозділів-учасників (кафедр, факультетів тощо).
Партнери проєкту:
  1. КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Тараса Шевченка, Україна
  2. НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ”, Україна 3
  3. СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, Україна
  4. ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ім. С. Кузнеця, Україна
  5. ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Юрія Федьковича, Україна
  6. УКРАЇНСЬКИЙ КАТОЛИЦЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ, Україна
  7. НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ХАРКІВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ”, Україна
  8. ХЕРСОНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, Україна
  9. МАРІУПОЛЬСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ Україна
  10. ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Івана Франка, Україна
  11. МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
  12. МІНІСТЕРСТВО ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
  13. УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ ФАХІВЦІВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
  14. НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ, Україна
  15. УНІВЕРСИТЕТ ЕРЛАНГЕНА-НЮРНБЕРГА ім. ФРІДРІХА-ОЛЕКСАНДРА, Німеччина
  16. УНІВЕРСИТЕТ МАСАРИКА, Чехія
  17. КЕЛЬНСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ, Німеччина
  18. УНІВЕРСИТЕТ імені AДАМА МІЦКЕВИЧА В ПОЗНАНІ, Польща
  19. УНІВЕРСИТЕТ СТРАСБУРГА, Франція
  20. ГАННОВЕРСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Готфріда Вільгельма Лейбніца, Німеччина
  21. УНІВЕРСИТЕТ АЛІКАНТЕ, Іспанія
  22. АСОЦІАЦІЯ ОБМІНУ ТА КОНСАЛТІНГУ В ГАЛУЗІ МІЖНАРОДНИХ ТЕХНОЛОГІЙ, Франція
  23. УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ СТУДЕНТІВ, Україна
  24. ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ “УКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ОСВІТНЄ IT-ТОВАРИСТВО”, Україна
  25. БІБЛІОТЕКА ТЕХНІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ (БТІ), Німеччина
  26. АСОЦІАЦІЯ УНІВЕРСИТЕТІВ ЄВРОПИ, Бельгія