Програма: Еразмус+ КА2 Розвиток потенціалу вищої освіти
Напрям 3: Структурні проєкти на підтримку реформ
Коордінатор від ХНЕУ ім. С. Кузнеця: Золотарьова Ірина Олександрівна, професор кафедри інформаційних систем
Тривалисть проєкту: 2023 – 2027 рр.
Координатор: Київський Національний Університет Імені І Тараса Шевченка, Україна
Бюджет проєкту: 5 000 000 євро
Cума гранту для ХНЕУ ім. С. Кузнеця: 293642,00 євро
Мета проекту: створення високоефективної цифрової освітньої екосистеми в Україні для забезпечення безперервної, якісної, інклюзивної та прозорої освіти, незалежно від місцезнаходження студента, з використанням існуючих цифрових інновацій у сфері освіти та зрозумілої парадигми залучення майбутніх інновацій.
Цілі проекту:
- створення DigiCentres та запуск DigiPlatform;
- розробка концепції цифрової освітньої екосистеми та розробка окремих пропозицій щодо вдосконалення законодавства України;
- DigiUni як пілотний організаційний механізм об’єднання розвитку вищих навчальних закладів та створення Статуту DigiUni;
- розробка навчальних програм для різних категорій персоналу ЗВО України;
- розробка та проведення онлайн-тренінгів для адміністративних співробітників ЗВО України;
- розміщення лабораторій DigiPlatform, розробка системи тестування, налаштування AI DigiPlatform;
- розробка плану впровадження Pilot DigiUni; – реалізація програми внутрішньоукраїнської віртуальної мобільності;
- розробка веб-порталу DigiUni та створення міжнародної мережі DigiUni.
Основні завдання ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Робочий пакет 1. Управління та координація (УіК)
- Вивчити, внести пропозиції та/або зауваження та затвердити стратегію управління проєктом, включаючи управлінську структуру та ключові принципи співпраці, прозорості, підзвітності, відповідальності та точності як основи для організації управлінського циклу; збалансований синергетичний підбір команди та ефективну командну роботу; планування та звітність; ефективне спілкування; прийняття рішень; вирішення конфліктів; мінімізацію ризиків.
- Вивчити, навчитися використовувати та застосовувати інструментарій DigiUni з УіК. Брати участь у формуванні графіків проєктних заходів.
- Брати участь у всіх запланованих управлінських заходах.
- Здійснювати інституційне фінансове управління проєктом.
- Затвердити та підписати Партнерську угоду.
- Брати участь в моніторингу та оцінці проєкту та надавати всі необхідні для цього матеріали.
- Брати участь у підготовці звітів про хід і фінал проєкту.
- Готувати внутрішню звітність у формі звіту про стан справ та представляти її на зборах керівництва.
Робочий пакет 2. Цифрова освітня екосистема (ЦОЕ)
- Брати активну участь у виконанні кожного окремого завдання під наглядом керівників робочих пакетів, забезпечувати виконання всіх інституційних підзавдань.
- Запустити Цифровий центр (DigiCentre) в університеті зі встановленим програмним забезпеченням та налаштованим обладнанням, зокрема, забезпечення доступу до цифрового контенту для осіб з обмеженими освітніми можливостями.
- Підписати Статут Open DigiUni-Ukraine.
Робочий пакет 3. Навчання для інструкторів та розробників контенту (ІдРК)
- Брати активну участь у виконанні кожного окремого завдання РП під наглядом керівників РП, забезпечувати виконання усіх інституційних підзавдань.
- Відібрати 1-шу групу з 4 співробітників, включаючи адміністративний персонал (2 представники) і персонал із забезпечення якості контенту (2 представники). Відібрана група має взяти участь у 3 онлайн-тренінгах.
- Відібрати 2-гу групу з 70 співробітників, включаючи викладачів, адміністративний і технічний персонал. Провести внутрішні тренінги для 2-ої групи силами вже підготовленої 1-ої групи.
Робочий пакет 4. Розробка контенту для Цифрової платформи (DigiPlatform) (РК)
- Брати активну участь у виконанні кожного окремого завдання РП під наглядом керівників РП, забезпечити виконання усіх інституційних підзавдань.
- Створити повний перелік цифрових курсів та інших цифрових матеріалів, які вже доступні в Університеті, з посиланнями на їх розташування у власних цифрових середовищах, опублікувати цей перелік на Цифровій платформі (DigiPlatform). • Розмістити існуючі інституційні курси на Цифровій платформі (DigiPlatform), де це можливо.
- Розробити 7-8 цифрових курсів.
- Розробити 2-3 цифрові курси з використанням віртуальної та/або доповненої реальності та/або віртуальних/віддалених лабораторій.
- Розробити 2-3 окремих освітніх компоненти у формі MOOC.
- Розробити 3-4 модулі з мікрокваліфікацій.
Робочий пакет 5. Пілотне впровадження DigiUni (Пв)
- Очолити виконання РП та кожного окремого завдання.
- Сприяти впровадженню плану пілотного проєкту.
- Організувати та навчити понад 500 студентів на різних курсах.
- Контроль організації та навчання додатково понад 4500 студентів за різними курсами на базі партнерів ЗВО України.
- Організувати та навчити понад 100 представників інших цільових груп за допомогою Цифрової платформи (DigiPlatform), у тому числі:
- Щонайменше 5 старшокласників;
- Щонайменше 5 здобувачів професійно-технічної освіти на рівні молодшого бакалавра;
- Щонайменше 5 представників дорослого населення;
- Щонайменше 1 особа з обмеженими освітніми можливостями.
- Контроль організації та навчання понад 900 представників інших цільових груп (на базі партнерів ЗВО України) за допомогою DigiPlatform.
- Взяти участь мінімум у 2 академічних мобільностях (віртуальна мобільність) за допомогою DigiPlatform в рамках українських вищих навчальних закладів-партнерів.
- Запровадити академічну мобільність (віртуальну мобільність) за допомогою DigiPlatform між українськими вищими навчальними закладами-партнерами (щонайменше 20 кейсів).
- Створити пілотний звіт про впровадження проєкту (в своєму закладі), зокрема, щодо навчання студентів та інших цільових груп.
- Контролювати створення пілотних звітів про виконання завдань проєкту іншими партнерами ЗВО України.
Робочий пакет 6. Контроль та моніторинг якості (КМЯ)
- Підтримка BE17 – Кельнський університет та BE06 – УКУ у виконанні кожного окремого завдання РП, забезпечення виконання всіх інституційних підзавдань.
- Брати участь у роботі групи з контролю якості.
- Залучити 2 зовнішніх експертів через механізми субпідряду. 1-й – для перевірки якості випадково вибраного контенту DigiPlatform після першого етапу розробки контенту, 2-й раз – для перевірки якості випадково вибраного контенту DigiPlatform в кінці життєвого циклу проєкту, але не пізніше ніж за 3 місяці до дати завершення проєкту (досвід для 1-го експерта: з цифровізації освіти та реалізації проєктів Erasmus, відповідав у минулих проєктах Erasmus за контроль якості проєктів, у віртуальних та віддалених лабораторіях, за національністю не українець, але з мінімальним розумінням української мови; для 2-го експерта: досвід у цифровізації освіти та реалізації проєктів Erasmus, відповідав у минулих проєктах Erasmus за контроль якості розроблених цифрових курсів, за національністю не українець, але з мінімальним розумінням української мови). • Сприяти розробці плану контролю та моніторингу якості. • Сприяти розробці стратегії комплексної зовнішньої та внутрішньої, підсумкової та формувальної оцінки процесу та результатів проєкту студентами, інструкторами та експертами.
- Сприяти розробці інструментів для зовнішнього та внутрішнього оцінювання.
- Сприяти розробці графіка оцінювання та організації заходів з оцінювання.
Робочий пакет 7. Пощирення результатів та забезпечення відповідності принципам сталого розвитку (ПоСт)
- Брати активну участь у виконанні кожного окремого завдання РП під наглядом керівників завдань та РП, забезпечувати виконання усіх інституційних підзавдань.
- Презентувати проєкт та розміщувати його новини на всіх доступних електронних ресурсах університету, підрозділів-учасників (кафедр, факультетів тощо).
Партнери проєкту:
- КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Тараса Шевченка, Україна
- НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ”, Україна 3
- СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, Україна
- ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ім. С. Кузнеця, Україна
- ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Юрія Федьковича, Україна
- УКРАЇНСЬКИЙ КАТОЛИЦЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ, Україна
- НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ХАРКІВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ”, Україна
- ХЕРСОНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, Україна
- МАРІУПОЛЬСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ Україна
- ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Івана Франка, Україна
- МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
- МІНІСТЕРСТВО ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
- УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ ФАХІВЦІВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
- НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ, Україна
- УНІВЕРСИТЕТ ЕРЛАНГЕНА-НЮРНБЕРГА ім. ФРІДРІХА-ОЛЕКСАНДРА, Німеччина
- УНІВЕРСИТЕТ МАСАРИКА, Чехія
- КЕЛЬНСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ, Німеччина
- УНІВЕРСИТЕТ імені AДАМА МІЦКЕВИЧА В ПОЗНАНІ, Польща
- УНІВЕРСИТЕТ СТРАСБУРГА, Франція
- ГАННОВЕРСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Готфріда Вільгельма Лейбніца, Німеччина
- УНІВЕРСИТЕТ АЛІКАНТЕ, Іспанія
- АСОЦІАЦІЯ ОБМІНУ ТА КОНСАЛТІНГУ В ГАЛУЗІ МІЖНАРОДНИХ ТЕХНОЛОГІЙ, Франція
- УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ СТУДЕНТІВ, Україна
- ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ “УКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ОСВІТНЄ IT-ТОВАРИСТВО”, Україна
- БІБЛІОТЕКА ТЕХНІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ (БТІ), Німеччина
- АСОЦІАЦІЯ УНІВЕРСИТЕТІВ ЄВРОПИ, Бельгія