Меню
company logo
ХНЕУ ім. С. Кузнеця

interCultural Leadership In the Digital Era

НОМЕР ПРОЄКТУ: 101127211 — CLIDE — ERASMUS-EDU-2023-EMJM-DESIGN

СУМА ГРАНТУ: 55000 €

ТЕРМІН РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЄКТУ – 15 місяців

CLIDE – це спільна магістерська програма 5 дипломів в галузі цифрового менеджменту, організована п’ятьма провідними університетами. Проєкт орієнтований на створення необхідної документації для початку програми за допомогою Erasmus Mundus Design Measure, яка розроблена для задоволення потреб студентів як майбутніх професіоналів у кількох сферах управління розподіленими, міжкультурними та міжнародними командами. Зважаючи на постійну цифрову трансформацію організації та підготовку до виходу на ринок праці покоління Z, зростає попит на спеціалістів з цифровими компетенціями, в тому числі лідерськими, щоб керувати такими складними командами. З цією метою магістерська програма CLIDE ставить дві основні цілі, а саме:

  • зміцнити міжнародний досвід студентів в управлінні цифровими навичками, щоб вийти за рамки вимог національного ринку та узгодити потреби міжнародного ринку праці;
  • підвищити їхню здатність до працевлаштування за допомогою політики обов’язкового стажування та розвитку навичок soft skills та digital skills, необхідних для професійної інтеграції (міжкультурне управління, управління ризиками тощо).

Для досягнення цих основних цілей такі провідні університети об’єднали зусилля, щоб створити інноваційну навчальну програму та забезпечити збалансовану інтеграцію теорії, практичного досвіду, емпіричних досліджень та аналізу політики:

Схема мобільності за магістерською програмою CLIDE організована, щоб забезпечити студенту максимальну гнучкість прийняття рішень у цьому процесі. Для цього ми пропонуємо два професійних напрямки (спеціалізації), що охоплюють два роки магістерської програми. Після першого семестру студенти повинні визначити свій план кар’єри та схему мобільності: (1) Лідерство в цифровій економіці та (2) Управління міжкультурними командами. Кожен трек має підпрограму, присвячену оцифровці навичок, яка відповідає потребам ринку праці та майбутнім тенденціям зайнятості. Два треки були розроблені відповідно до академічної спеціалізації кожного університету та зв’язку кожного університету з професійним світом.